Utolsó kommentek

Tagek

ajax (2) apple (2) béta (2) blog (8) brand (2) buta (4) celeb (2) domain (2) énblog (12) felszerelés (3) flickr (3) fotó (19) fotópályázat (2) google (8) hoax (2) im (2) internet (3) iwiw (12) jog (3) jövő (8) meló (2) nihil (3) os (2) összeesküvés-elmélet (3) pinup (2) remix (2) retro (3) retus (2) röhej (7) rss (2) seo (2) spam (3) statisztika (3) tipp (7) tv (6) vélemény (26) video (2) videómegosztók (2) web2.0 (7) zene (3)

Google Reader

most a plastikon

Nincs megjeleníthető elem

Kispad feed

Nincs megjeleníthető elem

felvettek

2006.02.23. 10:56 fotofabrik

nos, nem sokáig élvezhettem a freelancing előnyeit, na nem mintha tényleg élveztem volna. úgy alakult, hogy sikerült munkahelyet találnom, eddigi életem során rekord idő alatt, hiszen pont egy hónapja írtam arról, hogy melót keresek és lám!

próbaidő van, bizonyítás van, hajtás van. szóval mindent bele kell adnom, ha maradni akarok, és ez így van jól. egyet viszont mindenképpen megtanultam a mostani eset kapcsán: legyenek referenciáid, ha munkát keresel!

ez nem ajánlott, ez nem opcionális, ez kötelező. ha vannak, kapard elő őket, és a legjobbakat szépen mutogasd végig. ha nincs, legyen. csinálj! ha munkát keresel, elvileg ráérsz, például referenciákat gyártani. én jól eltoltam, mert soha nem gyűjtöttem ilyesmiket, ami most igen kellemetlen dolog, hiszen bemondás alapján én se nagyon hinném el, hogy adott emberke húdekurvajól dizájnol, programoz, akármizik. úgyhogy elhatároztam, mostantól a munkáimat szépen elkezdem gyűjteni, vagy ha épp lesz időm, gyártok még.

Szólj hozzá!

Címkék: énblog meló referencia

A bejegyzés trackback címe:

https://fotofabrik.blog.hu/api/trackback/id/tr655148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása