Utolsó kommentek

Tagek

ajax (2) apple (2) béta (2) blog (8) brand (2) buta (4) celeb (2) domain (2) énblog (12) felszerelés (3) flickr (3) fotó (19) fotópályázat (2) google (8) hoax (2) im (2) internet (3) iwiw (12) jog (3) jövő (8) meló (2) nihil (3) os (2) összeesküvés-elmélet (3) pinup (2) remix (2) retro (3) retus (2) röhej (7) rss (2) seo (2) spam (3) statisztika (3) tipp (7) tv (6) vélemény (26) video (2) videómegosztók (2) web2.0 (7) zene (3)

Google Reader

most a plastikon

Nincs megjeleníthető elem

Kispad feed

Nincs megjeleníthető elem

médiahack lett volna a remixverseny?

2006.02.15. 08:01 fotofabrik

szerintem a hazai zenekészítő/hiphoprajongó közösség egyszerre kezdett vad letöltésbe a hír hallatán, miszerint az Akkezdet Phiai remixversenyt hirdet, melyhez természetesen mellékelnek két príma acapellát, majd a beérkezett műveket e-mailen (amit már akkor sem értettem) várják.

természetesnem tartottam, hogy nem hagyhatom ki a remek lehetőséget, hiszen Újonc és Saiid albuma azon kevesek közé tartozik, amit az első demo óta a mai napig rendszeresen hallgatok, sőt nem restelltem megvásárolni.

igyekeztem az első trekket mihamarabb küldeni, hisz se a határidő, se más paraméter nem volt ismert a kíírás időpontjában. természetesen a 10 megás mp3 sehogy sem akart elférni a hotmailes levládában, így a stúdiómeleg muzsikát elhelyeztem weben, majd újabb levelet küldtem az elérhetőségről. válasz semmi.

gondoltam, szétnézek a releváns topikban, ahol sajnos megintcsak nem találtam választ, csak hasonló véleményeket:
biztos csak bedobták a pecát aztán vakuljatok parasztok csináljátok magatoknak a remixet amugy sincs kredit a győztesnek nyereményre és mi kibaszott kis heregolyók örülünk mert azthisszük h esetlegt vki foglalkozik vmi midis balgával ...
szóval itt tartunk most, több, mint 2 hónappal a meghirdetés után. van valaki, aki tudja, mi történhetett? médiahack lett volna az egész?

update: Akkezdet-ék írtak levelet, de közben a fórumban is közzétették az új e-mail címet, ahová várják a remixeket.

Szólj hozzá!

Címkék: médiahack remix

A bejegyzés trackback címe:

https://fotofabrik.blog.hu/api/trackback/id/tr794801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása