Utolsó kommentek

Tagek

ajax (2) apple (2) béta (2) blog (8) brand (2) buta (4) celeb (2) domain (2) énblog (12) felszerelés (3) flickr (3) fotó (19) fotópályázat (2) google (8) hoax (2) im (2) internet (3) iwiw (12) jog (3) jövő (8) meló (2) nihil (3) os (2) összeesküvés-elmélet (3) pinup (2) remix (2) retro (3) retus (2) röhej (7) rss (2) seo (2) spam (3) statisztika (3) tipp (7) tv (6) vélemény (26) video (2) videómegosztók (2) web2.0 (7) zene (3)

Google Reader

most a plastikon

Nincs megjeleníthető elem

Kispad feed

Nincs megjeleníthető elem

Csárdáskirálynő

2006.07.16. 09:06 fotofabrik

mint azt előrejeleztem, tegnap este voltam olyan szerencsés, hogy megtekinthettem a Szabadtéri Játékok, Szeged keretén belül a Csárdáskirálnyő című operettet, amit Alföldi Róbert álmodott színpadra, méghozzá nagyszerűen. a szereposztás pazar (ezt olyan régóta le szerettem volna írni valahova), nekem legjobban Hernádi Judit játéka tetszett.

nem, nem az önmajré gépelteti be velem ezt a postot, amiért írok róla, az az, hogy sikerült engedéllyel fotóznom ezen az előadáson, amit az ABBAFEVER óta nem tehettem, igaz engedélyem ott nem volt, de legalább fotózni tudtam, nem veregettek hátba úgy, mint múlt héten, az Új Világ című előadáson: legyen szíves a fotózást befejezni! mindez csak azért esik rosszul a kocafotósnak, mert mindeközben tőlem pár méterre (és úgy kb. az egész nézőtéren) vakuk tucatjai villogtak. ez az én formám.

jóleső érzés volt teljes nyugalommal kattogni, mely kattogásban az EF 70-200mm f/2.8L IS USM elengedhetetlen társam volt. enélkül aligha készülhettek volna értékelhető képek, sajnos a magas fényerő mellett is ISO400 volt a megoldás, ami még talán elviselhető a 20D ismeretében. egy akksi maximálisan elég volt, amin igencsak meglepődtem, hiszen a stabilizátor természetesen végig pörgött, és másfél giga képet lőttem.

fantasztikus dolog színházat fotózni, ám rendkívül (sajnos ez az igazság) macerás, és frusztráló is egyben. jóideig valószínűleg nem lesz lehetőségem hasonló eseményt fotózni, így marad a képek nézegetése, amiket szívesen linkelnék, de egyelőre nem ismerem a felhasználási feltételeiket, addig is maradnak offline.

Szólj hozzá!

Címkék: énblog fotó celeb felszerelés színház

A bejegyzés trackback címe:

https://fotofabrik.blog.hu/api/trackback/id/tr4811492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása