Utolsó kommentek

Tagek

ajax (2) apple (2) béta (2) blog (8) brand (2) buta (4) celeb (2) domain (2) énblog (12) felszerelés (3) flickr (3) fotó (19) fotópályázat (2) google (8) hoax (2) im (2) internet (3) iwiw (12) jog (3) jövő (8) meló (2) nihil (3) os (2) összeesküvés-elmélet (3) pinup (2) remix (2) retro (3) retus (2) röhej (7) rss (2) seo (2) spam (3) statisztika (3) tipp (7) tv (6) vélemény (26) video (2) videómegosztók (2) web2.0 (7) zene (3)

Google Reader

most a plastikon

Nincs megjeleníthető elem

Kispad feed

Nincs megjeleníthető elem

hol vannak az API-k?

2006.05.05. 08:56 fotofabrik

az előbb ircen azt a viccet engedtem meg magamnak, hogy bemásoltam a legutolsó iwiw-es visszaigazolást, majd miután jól kinevettem magam a saját poénomon, tekintetem komorrá vált, szemöldököm összeráncoltam és rájöttem: ez nem is olyan vicces. ezt már a botoknak tudnia kellene, de mégsem tudják.

hol vannak a publikus magyar API-k?

úgy tűnik, sehol. pedig a web2.0 szerintem nem csak (legfőképpen nem!) a bétából, a tagfelhőből, az RSS-ből áll. vagyis, itthon úgy tűnik, mégis.

kell-e jobb reklám egy önmagát webkettesnek definiáló lapnak annál, mint hogy egy publikus API és sok-sok lelkes felhasználó segítségével számtalan különleges applikációt építve, azokat mixelve, remixelve mindig jelen legyen a hazai netoszférán? játszótér kellene, a hazai webkettes zászlóshajók remixei, mert hát a web2.0 többek között ettől az, ami.

jelenleg csak web2.0-imitációk szerepelnek a palettán, a tényleges újdonságok még váratnak magukra, noha talán az egyik legfontosabb összetevő hiányzik a mixtúrából. szeretném, ha a nagyobb szolgáltatók mindezt mérlegelnék, és a közeljövőben változás állna be ezügyben. naiv vagyok?

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: web2.0 iwiw jövő api

A bejegyzés trackback címe:

https://fotofabrik.blog.hu/api/trackback/id/tr629198

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Home 2017.12.19. 15:44:50

Nők, az egyéjszakás kalandokról - Online Szexshop

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása