Utolsó kommentek

Tagek

ajax (2) apple (2) béta (2) blog (8) brand (2) buta (4) celeb (2) domain (2) énblog (12) felszerelés (3) flickr (3) fotó (19) fotópályázat (2) google (8) hoax (2) im (2) internet (3) iwiw (12) jog (3) jövő (8) meló (2) nihil (3) os (2) összeesküvés-elmélet (3) pinup (2) remix (2) retro (3) retus (2) röhej (7) rss (2) seo (2) spam (3) statisztika (3) tipp (7) tv (6) vélemény (26) video (2) videómegosztók (2) web2.0 (7) zene (3)

Google Reader

most a plastikon

Nincs megjeleníthető elem

Kispad feed

Nincs megjeleníthető elem

iwiw-függés

2006.02.06. 11:17 fotofabrik

habár 2005 márciusa óta tag vagyok, egy kezemen meg tudnám számolni, hányszor intéztem látogatást az oldalra. a legfőbb ok, ami miatt ez így volt, az az, hogy én kis naiv, azt hittem, már megint átvettünk valami külföldi baromságot, jól van. persze az sem volt mellékes, hogy alig-alig találtam ismerősöket.

a napokban bekukkantottam egy általam már töröltnek vélt levládámba, és lőn csoda: vagon iwiwes levél, melyek tanúsága szerint nekem van egy csomó ismerősöm, akikről nem tudtam. a lapon mármint. tétovázás nélkül nyitok rá a rendszerre, amivel lassan két napja kb. minden percemet módszeresen elb*szom.

ugye ettől nem lehet függővé válni? ugye egyszer vége lesz? ugye egyszer elfogynak az ismerőseim?

szóval élvezem, de a rendszerrel kapcsolatban lennének észrevételeim. azt a későbbiekben fogom idevésni.

hogy ha valaki nem találkozott volna vele, működik egy gépházblog, itt a blog.hu-n, érdemes olvasgatni.

Szólj hozzá!

Címkék: iwiw

A bejegyzés trackback címe:

https://fotofabrik.blog.hu/api/trackback/id/tr494135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása